En jäkla resa.

Snacka om att jag har en historia till er. Men jag vette fan om jag orkar skriva ner allt. haha. Vi kan säga att resan tiil Ullared visade sig bli ett jäkla äventyr i alla fall. Vi åkte från Ö-bro vid 05 och var väl hemma igen.. runt kl 23 eller något sådant. Det känns som vi var med om ungefär allt man kan vara med om på en resa. Jag och C funderar nu på att skriva en överlevnadsguide "how to survive a road trip from Örebro to Ullared". Exempel på saker man bör undvika: krock med vilt, bärgning av bilen mm ;) Kommer bli en storsäljare! Men vi tog oss fram till resans mål och även tillbaka (kallas hyrbil), fattigare i plånboken men desto rikare på erfarenheter ;D Jag ger er ett litet bildbevis (tagen med mobilkamera):
road trip yeeah!

Kommentarer
Postat av: Annelie

helt galet

2008-11-30 @ 16:11:16
URL: http://selitarie.blogg.se/
Postat av: Karin

Va ?! Vad hände ? Du måste berätta nu när jag inte finns på jobbet och han få höra :)

2008-11-30 @ 18:15:20
Postat av: Skabbis

men hörrö, vilt ska man ha på tallriken...

Så, gjorde du några fynd?



2008-11-30 @ 19:26:48
Postat av: Erika

Hmmmm... Inte riktigt sådant man eg bör göra på en Roadtrip eller har jag fel? ;P

2008-12-01 @ 02:17:15
URL: http://zeddan.blogspot.com
Postat av: Karin

haha, det var verkligen en galen resa. Inte nått man räknar med direkt :)

2008-12-01 @ 21:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0