Nedräkning påbörjad..

Ännu en arbetetsvecka avklarad. Nu är det endast (hör ni hur positiv jag är?!) 5 arbetsdagar kvar till min 3-veckors semester. Kan det bli bättre? (förutom fler lediga veckor då) Sitter just nu och dricker té, lyssnar på youtube-klipp och väntar på att M ska komma hem från jobbet. Jag började känna mig lite småkrasslig sista timmarna på jobbet idag.. Så där lite vek som man känner sig innan man blir sjuk. Håller tummarna för så inte är fallet, orkar inte med det.

Föresten, lägger in en bild på våra nya köksluckor (eller ja lådor). Blev mycket bättre än vad jag trodde. Inget extraordinärt, utan enkelt och vitt. Handtagen såg bättre ut uppe än vad jag hade förväntat mig. Kanske blir en större bild på hela köket någon gång då det ser lite mer piffigt ut än vad det gör just nu. Trevlig helg!

Nya köksluckor - 2008

Kommentarer
Postat av: ellis

ni har redan så snyggt kök kan det bli bättre? hela är lägenhet är superfin, inte undra på att h fräste åt mig när jag hälsade på henne, hon har ju så mkt fint att vakta ju!

2008-07-18 @ 19:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0