Full rulle i helgen.

Klockan är inte ens tolv på en söndag och jag har redan hunnit med att vakna, se på tv, käka frukost och diska, dammsuga och göra rent i badrummet. Snacka om ambitiöst. Jag tänkte försöka ta tag i lägenheten nu under semestern när man har lite mer energi över. Framförallt behöver jag rensa bort en massa onödiga grejer. Skulle behöva införskaffa lite nya gardiner, kuddar och täcken till sovrummet (ett av dem håller bokstavligt talat på att falla sönder).

Men nog om det. Igår var jag på födelsedagsparty/grillparty hos en A. Det var kul och hon bjöd på en sjukt god hemmagjord blåbärspaj. Jag kan inte sluta tänka på blåbärspaj nu. Måste göra en! 
I fredags var jag och M ute och åt efter jobbet och firade att min semester börjat. Mums.


Mingla Örebro
Mingla i Örebro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0