Snela Tåmten.

Om man fick önska sig precis vad som helst i julklapp (okej då, ÖNSKA sig får man ju, men jag brukar vara lite mer realistisk). Så skulle jag vilja ha en ny säng. Eller ja en riktigt bra madrass = modell: kvalitet. Systeryster investerade i en riktigt bra säng för ett par år sedan och enligt henne förstår man inte hur kass en vanlig Ikeamadrass är förens man haft en riktigt bra. Kanske stämmer det. Jag kan inte påstå att jag sover särskilt bra, men det kan ju bero på andra faktorer. Vår Ikea börjar dessutom närma sig ett decennium nu och M känner av en resårfjäder (?) på sin sida. Dags att införskaffa nytt kanske? Jag skulle vilja fixa i ordning hela sovrummet allmänt. Lite snygga tavlor, nya gardiner och en garderob. Det vore något.


Ny härlig säng, tack.
På önskelistan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0