I Peking händer det.

Hej i regnet. Idag tog Sverige sin första OS-medalj! Det blev silver i cykel. Det var väl kul? Inte för att jag är så överdrivet intresserad av sport. Jag tycker däremot att Kina som land verkar spännande (finns dock mycket i deras politik att vara kritisk mot). Hoppas man har råd att åka dit någongång i framtiden. Jag vill bland annat kolla in en viss mur!
OS i Peking
Annars rullar livet (semestern) på som vanligt. Jag har varit rätt mycket i Stockholm och hälsat på familj och vänner. Saknar Stockholm i perioder och känner mig ibland splittrad över var jag egentligen vill bo. Finns många argument både för och emot. Jag har vänner, jobb och en bra lägenhet här. I Stockholm har jag vänner, familj och det finns många jobb att söka. Det främsta som talar emot Stockholm är problem att hitta boende. Det är ju så jäkla DYRT! Och jag vill ju ha hus någon gång. Den som lever får se!
Groda
Kul skylt utanför Sthlm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0