huvudvärk när det är som värst.

Jag har haft en sådan otroligt obehaglig huvudvärk de senaste dagarna. I måndags var det så illa att jag till och med mådde illa när jag åkte hem från jobbet. Usch, ungefär som migrän eller något. Det är mycket bättre nu, hoppas det beror på vädret (eller sömnbrist?) och att det försvinner snart. Jag gjorde ju min första arbetsdag efter semestern i måndags (bra start med huvudvärk). Men förutom det så var det helt ok. Ingen dödsångest i sikte ;)

Jag börjar till och med se fram emot hösten nu. Innan det blir allt för kallt och mörkt så är det ju rätt mysigt. Och alla affärer får in nytt spännande sortiment. Appropå det så kom två nya vänner och hälsade på i veckan:

Ikea & Mio

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väderhuvudvärk, känt samma släppt nu när regnet piskar.....längtar inte till vintern...=/ kommit igång med bloggandet, ska försöka lägga in bilder också. fått skitsnygg sänggavel. Krya på dig!

2008-08-21 @ 20:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0