Det luktar kattbajs..

Det är alltid härligt att välkomnas av en instängd kattbajs-odör när man stiger innanför dörren. Men man får väl skylla sig själv när man ger katten billig burkmat. Inget vi gör i vanliga fall (vi brukar ha något royal canin-variant-torrfoder) Men vi fick några burkar av en granne och katten gillar ju blötmat så. Urk.

Vi har i alla fall varit en liten kort tripp till Sthlm på födelsedagsfirande × 2. Det var det vanliga med tårta, släktingar och en massa mat. Det var mycket trevligt.
Innan vi åkte ut till mina föräldrar såg vi Alex Schulman (Kungsgatan) och Karl-Jan Granqvist (centralstationen) i city. För er som är intresserade av sådant. ;)

Sedan hade jag tänkt skriva en massa skoj om hur mycket jag hatar SJ men jag orkar inte lägga mer energi på det idag så det får vara! Ha det gött i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0