Dagen efter.

Då var det Söndag igen. Veckorna försvinner verkligen löjligt fort. Igår, lördag var jag ute och åt middag på Pacos tillsammans med G och A. Det blev både mat, drink, efterrätt och diverse skvaller innan vi drog vidare. Ledin körde en gratiskonsert på Stortorget så vi stannade en stund så G kunde få sig en dos. Efter det satte vi oss på ett ställe i närheten (drack en cider eller var det två?). Jag fick förstås visa mitt leg varenda gång jag beställde till skillnad från A som är ett antal år yngre än mig. Great fun ;) Hade de haft en toalett med lås och _tvål_ hade det förstås varit ännu bättre (Men man ska inte begära för mkt). Hur som helst - en mycket trevlig kväll. Det är härligt att bara gå ut ett gäng tjejer ibland och snacka strunt om livet, jobb och folk i allmänhet. Vi får göra om det snart!

Söndagen blir i alla fall lugn. Ska försöka klämma in en promenad nu när det är så fint väder och man är ledig. Det behövs. Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Oh yeah! asbra blogg du har. :D

2008-08-24 @ 20:21:37
URL: http://selitarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bakis? Saknar Ö lite på helgerna.... Pacos som är så gott och trevligt, de ska öppna en ny restaurang som finns i Stockholm. Kolgrillen, grekisk mat. Gott gott....hörs! =)

2008-08-25 @ 08:16:37
Postat av: Anonym

kommentera hos mig själv,Ikväll ska ja springa. Hade Ni trevligt i lördags? De ska öppna en ny resturang i örebro som är trevlig, med grekisk mat, gott gott.....vi hörs!!!!

2008-08-25 @ 10:34:20
Postat av: Anonym

Jag trodde inte det första kom fram....hehe

2008-08-25 @ 10:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0